مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 دی 1400 ساعت 08:052022-01-20اجتماعي

سرمای زمستانی در دشت کاشان


براساس تفسیر نقشه های هواشناسی، وزش باد نسبتا شدید همراه با بارش پراکنده و زودگذر برای مناطق مختلف دشت کاشان از اواخر روز پنجشنبه تا عصر روز جمعه پیش بینی می شود.

- ایسنا/اصفهان رییس اداره هواشناسی کاشان گفت: براساس تفسیر نقشه های هواشناسی، وزش باد نسبتا شدید همراه با بارش پراکنده و زودگذر برای مناطق مختلف دشت کاشان از اواخر روز پنجشنبه تا عصر روز جمعه پیش بینی می شود.

عباس ارغوانی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: افزایش ابر و وزش باد از روز پنجشنبه در مناطق مختلف دشت کاشان آغاز شده و این شرایط آب و هوایی تا روز سه شنبه هفته آینده قابل انتظار است .

وی افزود: دما حداقل از منهای 3 درجه در روز پنجشنبه به منهای 4 درجه در روز جمعه می رسد و روزهای شنبه و یکشنبه دمای منهای یک و روزهای دوشنبه و سه شنبه نیز دما به صفر درجه خواهد رسید.

رییس اداره هواشناسی کاشان تصریح کرد: پدیده غالب جوی در این مدت، به صورت صاف تا کمی ابری همراه با وزش باد پیش بینی می شود و بر این اساس، با کاهش آلودگی هوا، شرایط انباشت آلاینده ها فراهم نیست.

وی با اشاره به سفرهای گردشگری و طبیعت گردی در روزهای پایان هفته، تصریح کرد: وزش باد، می تواند برف های خشک چند روز گذشته در مناطق کوهستانی را جابجا کند که کولاک برف، باعث کاهش دید افقی می شود و ضروری است که شهروندان به سف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرمای زمستانی در دشت کاشان

سرمای زمستانی در دشت کاشان