مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 دی 1400 ساعت 08:002022-01-20سياسي

شهیدصفر سرب مهری: برای رضای خدا به محرومان کمک کنید


شهیدصفر سرب مهری در بخشی از وصیت نامه خود آورده است «اگر می خواهید برای خدا کار کنید انسان های محرومی در این مرزها هستند که آواره شده اند و زندگی خود را از دست داده اند به آنها خدمت کنید».

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، شهید ؛ شاهد شهود عرفانی شد و نقش هرچه خوبی را در چهارفصل گیتی نمایان کرد و چشم ستارگان آسمان را روشن، ققنوس هشت جنت که هفت آسمان را مجذوب خود کرده است، همان عاشقی که در وادی مقدس عاشقی، پر پرواز گشود و فرشتگان را نوازشگر روح نابش کرد.

می خواهیم هر روز را با نامی و یادی از این ستاره ها، شب کنیم و کار را با تبرک و مدد از این عارفان عاشق آغاز؛ باشد که ادای دینی باشد بر آن همه رشادت، شهامت، مجاهدت و شجاعت.

برگ سبزی، تحفه درویش ، تا چه قبول افتد و چه در نظر آید .

تبرک لحظاتمان با شهید صفر سرب مهری؛ بسم الله الرحمن الرحیم سلام بر امام خمینی و امت قهرمان ایران زمین درود بر شهیدانی که به رهبر خود لبیک گفته اند، هل من ناصر ینصرنی، کیست مرا یاری کند؟ اگر در آن زمان که ما نبودیم لبیک بگوییم حال موقع آن رسیده ؛ ای حسین ما سربازان تو هستیم اگر در آن زمان کربلا بود جولانگاهت؛ در این زمان تمام جنوب و غرب کشور اسلامی با خون سربازان رنگی شده و ما در انتظار این لحظه بودیم که این جان را فدای اسلام کنیم لحظه عشق فرا رسیده اگر دین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهیدصفر سرب مهری: برای رضای خدا به محرومان کمک کنید

شهیدصفر سرب مهری: برای رضای خدا به محرومان کمک کنید