مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 دی 1400 ساعت 07:402022-01-20سياسي

مواضع و دیدگاه های شخصیت های جهان اسلام درباره شهادت سپهبد قاسم سلیمانی


در سالروز شهادت سیدالشهدای خط مقاومت، سردار سپهبد شهید قاسم سلیمانی در گزارشی به بازخوانی مواضع و دیدگاههای شخصیت های جهان اسلام درباره شهادت این شهید بزرگوار پرداختیم.

-  شهادت سردار سپهبد قاسم سلیمانی در بامداد روز جمعه (13 دی ماه 1398) به دست جنایتکاران آمریکایی در فرودگاه بغداد، فضایی مملوء از غم و اندوه و همزمان غرور و افتخار در رهبران، شخصیت ها و دوستداران جبهه مقاومت برانگیخت.

اندوه، بابت از دست دادن فردی که وجود با برکت او برای اعتلای اسلام کم نظیر بود و غرور بابت اینکه اسلام چنین فرزندانی تربیت کرده و آن ها توفیق درک او را داشته و در زمانه او زیسته اند.

سردار شهیدی که 40 سال در راه اعتلای حقیقت مبارزه کرد و پیروزی های ارزشمند و تاریخی رقم زد و خداوند متعال پاداش او را با شهادت داد.

رهبران و شخصیت های جهان اسلام از اهل تشیع و تسنن از کشورهای مختلف از ساعات ابتدایی اعلام و تأیید خبر شهادت این سرباز اسلام، با صدور پیام هایی ضمن ابراز همدردی با رهبری معظم انقلاب و ملت ایران، به وصف شخصیت سردار شهید قاسم سلیمانی پرداختند.

در این نوشتار بخشی از این پیام ها ذکر شده است.

عراق آیت الله سیستانی: نقش کم نظیر حاج قاسم سلیمانی در پیکار با داعش فراموش ناشدنی است آیت الله سیدعلی سیستانی مرجع اعلای شیعیان در عراق، در پیامی که از ط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مواضع و دیدگاه های شخصیت های جهان اسلام درباره شهادت سپهبد قاسم سلیمانی

مواضع و دیدگاه های شخصیت های جهان اسلام درباره شهادت سپهبد قاسم سلیمانی