مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 دی 1400 ساعت 06:252022-01-20سياسي

میزان فعلی مبادلات اقتصادی بین دو کشور رضایت بخش نیست


سیدابراهیم رییسی در ادامه برنامه های فشرده خود در روسیه، شامگاه چهارشنبه با جمعی از ایرانیان مقیم دیدار کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبر گزاری مهر به نقل از صدا، سیما، سیدابراهیم رییسی در ادامه برنامه های فشرده خود در روسیه، شامگاه چهارشنبه با جمعی از ایرانیان مقیم دیدار کرد.

در این دیدار صمیمی، وزیران امور خارجه، نفت، امور اقتصادی و دارایی، سه عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی، رؤسای نهادهای ایرانی مستقر در روسیه، تجار و بازرگانان، دیپلمات ها و دانشجویان حضور داشتند.

کاظم جلالی سفیر کشورمان در روسیه در آغاز این نشست، گزارشی از اقدامات انجام شده در زمینه توسعه مناسبات همه جانبه با روسیه ارائه کرد و در ادامه ظرفیت ها و توانمندی های اقتصادی، موانع و چالش های پیش رو را تشریح کرد.

نمایندگان تجار و بازرگانان و دانشجویان نیز هر کدام مشکلات بخش های مرتبط را تشریح کردند و رفع موانع و مشکلات را خواستار شدند.

سیدابراهیم رییسی هم در این نشست، به ظرفیت های کم نظیر برای جهش مبادلات اقتصادی بین ایران و روسیه اشاره کرد و گفت: علیرغم رشد نسبتاً خوب در میزان مبادلات اقتصادی، اما ظرفیت ها بسیار بیشتر است.

رییس جمهور کشورمان به مذاکره خود با همتای روسی اشاره کرد و افزود: رییس جمهور برای افزایش قابل ملاحظه مناسبات دوجانبه در همه عرصه ها و بوی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

میزان فعلی مبادلات اقتصادی بین دو کشور رضایت بخش نیست

میزان فعلی مبادلات اقتصادی بین دو کشور رضایت بخش نیست