مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 دی 1400 ساعت 06:152022-01-20اقتصادي

غافلگیری دوباره در مدیریت سیلاب / رشد 40 درصدی میزان صادران نفت


انعقاد تفاهم نامه تأمین مالی خط لوله تابش، ایجاد خسارت ناشی از سیل در برخی نقاط جنوب شرقی، افزایش قیمت نفت و مذاکره وزیر نفت با مقامات روسی از مهمترین اخبار حوزه آب و انرژی در هفته اخیر بود.

- ، انعقاد تفاهم نامه تأمین مالی خط لوله تابش میان شرکت ملی پالایش و پخش و بانک ملت، ایجاد خسارت ناشی از سیل در برخی نقاط جنوب و جنوب شرقی، شکسته شدن رکورد هفت ساله قیمت نفت و مذاکرات وزیر نفت با مقامات روسیه از مهمترین اتفاقات حوزه آب و انرژی در هفته گذشته بود.

صرفه جویی و جلوگیری از قاچاق با خط لوله تابش اولین اتفاق نفتی این هفته مربوط به انعقاد تفاهم نامه تأمین مالی خط لوله تابش به طول 950 کیلومتر میان شرکت ملی پالایش و پخش فراورده های نفتی و بانک ملت بود که فرآورده های نفتی را از منطقه رفسنجان و با طی مسیر از سه استان به مشهد خواهد رساند.

وزیر نفت در این باره با اشاره به ظرفیت 150 هزار بشکه ای این خط لوله گفت: اگر این خط لوله نباشد روزانه بین 800 تا 1000 تانکر باید این میزان فرآورده را حمل کنند.

وی ضمن تشکر از وزیر اقتصاد بابت تکلیف بانک ها به تأمین مالی پروژه های بزرگ گفت: به دستور وزیر اقتصاد کنسرسیومی از بانک ها برای تأمین مالی پروژه های صنعت نفت، از جمله پتروپالایشگاه ها تشکیل شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

غافلگیری دوباره در مدیریت سیلاب / رشد 40 درصدی میزان صادران نفت

غافلگیری دوباره در مدیریت سیلاب / رشد 40 درصدی میزان صادران نفت