مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 دی 1400 ساعت 01:252022-01-19بين الملل

رایزنی ولیعهد ابوظبی و وزیردفاع آمریکا درباره حمله انصارالله


محمد بن زاید آل نهیان ولیعهد ابوظبی چهارشنبه شب با لوید آستین وزیر دفاع آمریکا در خصوص حمله موشکی انصارالله به ابوظبی و دوبی تلفنی گفتگو کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایرنا از خبرگزاری وام امارات، منابع آگاه در این باره بدون اشاره به حمایت همه جانبه آمریکا از ائتلاف متجاوز سعودی در حمله به یمن و ناامن سازی منطقه ادعا کردند: دو طرف در مورد حملات اخیر حوثی ها و پیامد هایی که این حملات برای تهدید امنیت و ثبات منطقه دارد و نیز ضرورت اتخاذ موضع جدی بین المللی در خصوص این اقدامات خصمانه رایزنی کردند.

این منابع بدون اشاره به نامشان و حملات همه جانبه ائتلاف سعودی به مناطق مختلف یمن مدعی شدند: وزیر دفاع آمریکا این حملات را محکوم و اعلام کرد که در مقابله با تهدیداتی که امنیت و حاکمیت ارضی امارات را تهدید کند واشنگتن از ابوظبی دفاع می کند.

این منابع اعلام کردند: دو طرف همچنین به همکاری نظامی و امنیتی میان امارات و ایالات متحده و هماهنگی دفاعی میان دو کشور پرداختند.

این گفتگو پس از حمله موشکی انصارالله یمن به مناطق مختلف امارات متحده عربی و درپاسخ به همراهی دولت ابوظبی با عربستان در بمباران مناطق مختلف یمن صورت می گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رایزنی ولیعهد ابوظبی و وزیردفاع آمریکا درباره حمله انصارالله

رایزنی ولیعهد ابوظبی و وزیردفاع آمریکا درباره حمله انصارالله