مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 دی 1400 ساعت 00:302022-01-19سياسي

تسریع در تکمیل ساخت کتابخانه عمومی دورود مطالبه اصلی مردم است


نماینده مردم دورود و ازنا در مجلس شورای اسلامی گفت: تسریع در تکمیل ساخت کتابخانه عمومی شماره دو شهر دورود یکی از مطالبات اصلی مردم این شهر است.

- ایسنا/لرستان نماینده مردم دورود و ازنا در مجلس شورای اسلامی گفت: تسریع در تکمیل ساخت کتابخانه عمومی شماره دو شهر دورود یکی از مطالبات اصلی مردم این شهر است.

حسین گودرزی، با هدف تسریع در ساخت کتابخانه عمومی شماره دو شهر دورود، از این پروژه بازدید و از نزدیک در جریان پیشرفت آن قرار گرفت و افزود: نقش کتابخانه های عمومی در توسعه فرهنگی جامعه بسیار حائز اهمیت است.

وی بیان کرد: بخش فرهنگ علاوه بر اینکه مرکز ثقل توسعه و آبادانی در جامعه بوده، موجب پیشرفت و نیرو محرکه دیگر بخش ها نیز است.

گودرزی تسریع در تکمیل ساخت کتابخانه عمومی شماره دو شهر دورود را یکی از مطالبات اصلی مردم این شهر دانست و اظهار کرد: امید است از محل اعتبارات تخصیص یافته سفر اخیر ریاست جمهوری به استان و همچنین تخصیص صد درصدی اعتبارات استانی در نیمه نخست سال آینده شاهد به بهره برداری رسیدن این کتابخانه باشیم.

نماینده مردم شهرستان های دورود و ازنا در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: با توجه به پیشینه فرهنگی مردم شهرستان های دورود و ازنا و بخش های تابعه، توسعه مراکز فرهنگی به ویژه کتابخانه های عمومی، بسیار قابل توجه بوده و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تسریع در تکمیل ساخت کتابخانه عمومی دورود مطالبه اصلی مردم است

تسریع در تکمیل ساخت کتابخانه عمومی دورود مطالبه اصلی مردم است