مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 دی 1400 ساعت 00:202022-01-19سياسي

انگشت کوچیکه!


روزنامه کیهان با کنایه به زیباکلام نوشت: ایشان هنوز نمی داند که اولاً؛ شرق و غرب جغرافیایی با شرق و غرب سیاسی فرق می کند و ثانیاً؛ منظور از نه شرقی، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس روزنامه کیهان در ستون گفت و شنود در مطلبی تحت عنوان انگشت کوچیکه! نوشت: گفت: آقای زیباکلام توییت کرده و به وزیر خارجه توصیه کرده که سردر نه شرقی نه غربی وزارت خارجه را پایین بیاورد و برای حاج حسین به کیهان بفرستد تا در انبار کالای متروکه روزنامه کیهان نگه دارد! گفتم: مگر تحلیل های آقای زیباکلام را با شتر از آمریکا برایش می آورند که آرزوی 43 سال قبل غرب امپریالیسم و شرق کمونیسم را حالا مطرح می کند که کمونیسم فروپاشیده و به موزه تاریخ رفته است و روسیه کنونی نه تزاری است و نه مارکسیسم است بلکه یک کشور سکولار مثل بقیه کشورهاست؟!.

گفت: مشکل آقایان این است که ایران مثل دولت قبلی و مورد علاقه زیباکلام حاضر نیست به آمریکا باج بدهد و به تعامل تجاری با کشورهای دیگر از جمله چین و روسیه روی آورده است.

گفتم: ایشان هنوز نمی داند که اولاً؛ شرق و غرب جغرافیایی با شرق و غرب سیاسی فرق می کند و ثانیاً؛ منظور از نه شرقی، نه غربی عدم وابستگی به شرق و غرب است و نه تعامل با آنها.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انگشت کوچیکه!

انگشت کوچیکه!