مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 دی 1400 ساعت 00:002022-01-19سياسي

بقاع متبرکه سنگر و خط مقدم مبارزه فرهنگی با دشمنان است


سرپرست معاونت هماهنگی و مدیریت امور زائران استانداری خراسان رضوی گفت: امروز خاکریز مبارزه فرهنگی با دشمن همین بقاع متبرکه امامزادگان و مساجد و هیئت ها هست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از طرقبه شاندیز، حجت الاسلام حجت گنابادی نژاد سرپرست معاونت هماهنگی و مدیریت امور زائران استانداری خراسان رضوی در همایش وقف و بقاع متبرکه خراسان رضوی گفت: امروز خاکریز مبارزه فرهنگی با دشمن همین بقاع متبرکه امامزادگان و مساجد و هیئت ها هست، بدانیم عرصه تبلیغ خط مقدمی است که اگر ما خالی بگذاریم چه کسانی آن را پر می کنند.

وی افزود: نگاه ما به اهل بیت و ائمه هدی(ع)، زیارت و  توسل و امامزادگان اینست که عالم و مقدرات عالم به دست اینها تنظیم می شود، مردم در شادی ها و غم هاشان به این مکان ها می آیند، وقتی دنبال پیروزی و موفقیت هستند می آیند و از این آستان مقدس استعانت و کمک می گیرند وقتی درد، گرفتاری و مصیبت هم دارند می آیند و از  همین امامزادگان درخواست شفاعت و شفا می جویند.

حجت الاسلام وگنابادی نژاد در بخش دیگری از سخنان خود گفت: باید ببینیم و بدانیم که مقابل ما چه کسانی هستند و چه کارهایی انجام می دهند که ما هم می خواهیم در بقاع متبرکه کار فرهنگی انجام دهیم، تا وقتی به این بعد از موضوع توجه نداشته باشیم خیلی نمی توانیم قدر و اهمیت این سنگر را دقیق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بقاع متبرکه سنگر و خط مقدم مبارزه فرهنگی با دشمنان است

بقاع متبرکه سنگر و خط مقدم مبارزه فرهنگی با دشمنان است