مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 دی 1400 ساعت 23:402022-01-19سياسي

فرمانداران پاسخگوی امنی برای مردم و تکمیل کننده تکریم باشند


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان گفت: فرمانداران باید پاسخگوی امنی برای مردم و تکمیل کننده تکریم باشند.

- ایسنا/لرستان معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان گفت: فرمانداران باید پاسخگوی امنی برای مردم و تکمیل کننده تکریم باشند.

بهرام ستاری در مراسم تکریم و معارفه فرمانداران دو شهرستان سلسله و دلفان ضمن تقدیر از حضور پرشور مردم در هر دو مراسم بیان کرد: این رسم ادب و انسانیت شماست که از فرمانداری که خدمت کرده و می رود تشکر کنید و به خادم دیگری که در عرصه خدمتگزاری می آید صمیمانه خیر مقدم عرض می کنید.

وی اظهار کرد: شکرگزاریم که امروز در محور ولایت فقیه زندگی می کنیم و افتخار دیگرمان این است که عمرمان را در سایه پرچم نظام جمهوری اسلامی گذرانده ایم و قطعاً این پرچم برای همه ما پر افتخار و پر عزت خواهد بود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان با اشاره به سختی کار فرمانداران در طول شبانه روز گفت: فرماندار از زمانی که ابلاغ را می گیرد اختیارش با خودش نیست که حتی تلفنش را خاموش کند و یا از شهرستان خارج شود زیرا خودش را به خدمت ملت و نظام درآورده است.

وی با اشاره به حدیثی از امام علی (ع) گفت: فرصت خدمتگزاری اندک است و فرصت مثل ابر بهار می گذرد و خوشا به حال کسی که بتواند از این فرصت بخوبی استفاده کن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرمانداران پاسخگوی امنی برای مردم و تکمیل کننده تکریم باشند

فرمانداران پاسخگوی امنی برای مردم و تکمیل کننده تکریم باشند