مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 دی 1400 ساعت 23:352022-01-19سياسي

مسائل آب و کشاورزی و معیشتی و اشتغال استان اصفهان مجدانه پیگیری شود


امام جمعه اصفهان ضمن تأکید بر پیگیری مجدانه مسائل جاری آب و کشاورزی استان از مسئولان خواست تا تمام قد جهت رفع مشکلات همگانی جامعه از جمله بهبود وضعیت معیشتی ، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از دفتر نماینده ولی فقیه و امام جمعه اصفهان اظهار داشت، آیت الله طباطبایی نژاد، امام جمعه اصفهان نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان در دیدار با اظهار داشت: با وجود اینکه آب یک موضوع ملی است باید عدالت توزیع آبی شکل بگیرد و دولت باید برای حل این موضوع فکری اساسی کند.

وی افزود: چالش آب در دولت ها وجود داشته و از این موضوع که آب جزو انفال است درک درستی نداشته اند مثل نفت، معادن و.

که متعلق به همه مردم است.

طباطبایی نژاد با تاکید بر اینکه باید اقدامات مناسبی برای حل این موضوع در استان صورت پذیرد خاطرنشان کرد: باید منابع آب به صورت عادلانه بین همه تقسیم شود، اینکه آب در استانی جاری باشد و گفته شود فقط متعلق به همان استان است، درست نیست.

امام جمعه اصفهان با بیان اینکه بزرگترین چالش اصفهان مسأله آب است افزود: با راه اندازی سد تونل سوم کوهرنگ بخشی مهمی از این چالش در استان حل می شود.

وی تمامی مسؤولیت های امروز در نظام اسلامی را توفیق و موهبت الهی برشمرد و گفت: باید در قبال این مسؤولیت ها برای رفع نیاز و مشکل مردم شبانه روز ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسائل آب و کشاورزی و معیشتی و اشتغال استان اصفهان مجدانه پیگیری شود

مسائل آب و کشاورزی و معیشتی و اشتغال استان اصفهان مجدانه پیگیری شود