مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 دی 1400 ساعت 23:352022-01-19اقتصادي

استانداری: مازندران در قعر جدول جوانی جمعیت است


عدم اقبال جوانان به ازدواج صرفاً اقتصادی نیست و شرایط کرونایی نیز ازدواج جوانان را تسهیل کرده است و از هزینه های اضافه کاسته است.

- مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری مازندران با اشاره به پیری جمعیت گفت: مازندران در قعر جدول جوانی جمعیت است اما عدم اقبال جوانان به ازدواج صرفاً اقتصادی نیست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا؛ سمیه قاسمی طوسی در نشستی با خبرنگاران که روز چهارشنبه در سالن شماره 2 استانداری مازندران برگزار شد از تدوین سند ارتقای وضعیت زنان خبر داد و اظهار کرد: با توجه به سیاست های کلی برنامه های توسعه و تقویت نهاد خانواده و جایگاه زن در آن و صحنه های اجتماعی و استیفای حقوق شرعی و قانونی بانوان در همه عرصه ها، با توجه به نقش سازنده آنان در راستای بازنگری قوانین و مقررات اصلاح ساختار اداری تشکیلاتی زنان و خانواده این صنعت تدوین و رونمایی شد.

وی همچنین محورهای مورد بررسی در این سند را ویژگی های عمومی جمعیت، فعالیت و نیروهای انسانی، وضعیت ازدواج، سواد و تحصیلات، وزارت بهداشت و سلامت عنوان کرد و گفت: ورزش، پیشگیری از آسیب های اجتماعی و مشارکت سیاسی و مدنی از موارد دیگر این سند بوده است.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری مازندران با اشاره به طرح های اجرایی در حوزه فرهنگی اجتماعی گفت: استقلال، تاب آوری اجتماعی بانوان، ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استانداری: مازندران در قعر جدول جوانی جمعیت است

استانداری: مازندران در قعر جدول جوانی جمعیت است