مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 دی 1400 ساعت 23:302022-01-19اجتماعي

34 هزار نفر در آموزش و پرورش استخدام می شوند


به زودی 34 هزار نیرو در این وزارتخانه استخدام می شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، یوسف نوری شامگاه چهارشنبه در ویژه برنامه افتتاحیه هفته خیرین مدرسه ساز در کاشان با اشاره به مشکلات موجود در این وزارتخانه اظهار داشت: یکی از مهمترین مشکلات کمبود معلم است.

وی با بیان اینکه به زودی 34 هزار نفر در وزارتخانه آموزش و پرورش استخدام می شوند، ابراز داشت: آگهی جذب و استخدام این معلمان به زودی منتشر می شود تا در آینده کمبود نیروی انسانی این نهاد برطرف شود.

وزیر آموزش و پرورش با اشاره به نقش خیرین در توسعه امکانات آموزشی و مدرسه سازی در سطح کشور تصریح کرد: اقدامات خیرین باعث می شود تا افراد و انسان های تأثیرگذار تربیت و تحویل جامعه شود.

وی یکی از مهمترین اهداف وزارتخانه آموزش و پرورش را توسعه آموزش های فنی و حرفه ای دانست و خاطرنشان کرد: آموزش های ارائه شده باید مطابق با نیاز مردم و جامعه باشد تا بتوانیم در راستای کاهش معضل بیکاری اقدامات مؤثری انجام دهیم.

نوری با اشاره به مصوبه ستاد ملی مبارزه با کرونا مبنی بر آموزش حضوری معلمان گفت: لازم است در هنگام حضور دانش آموزان تمامی پروتکل های بهداشتی رعایت شود.

وی با اشاره به راه اندازی کارگروهی ویژه فضای مجازی در وزارت آموزش و پرورش تاکید کرد: امیدواریم با همکاری مردم و کارشناسان مربوطه بتوان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

34 هزار نفر در آموزش و پرورش استخدام می شوند

34 هزار نفر در آموزش و پرورش استخدام می شوند