مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 دی 1400 ساعت 23:262022-01-19سياسي

مدیران باید مردمی باشند/ امید مردم را تقویت کنیم


معاون وزیر تعاون، یکی از ویژگی های مدیران انقلابی را تلاش جهادی و شبانه روزی دانست و گفت: مدیران و مسئولان باید مردمی باشند و برای رفع مشکلات مردم تلاش کنند، - زیرا مردم از شما انتظار خدمدت دارند و نباید فرصت کوتاه مدیریت را از دست بدهیم.

سید محمدرضا حسینی در آیین تودیع و معارفه مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گیلان، با تاکید بر لزوم توسعه استان ها به عنوان رویکرد دولت سیزدهم، اظهار کرد: باید از همه ظرفیت ها برای رفع مشکلات اقتصادی مردم بهره بگیریم.

وی مسئولیت را یک فرصت دانست که باید در راه خدمت به مردم مورد استفاده قرار گیرد و افزود: شهدا رفتند تا این کشور و نظام بماند و امروز وظیفه مسئولان است که از امانت شهدا دفاع کنند.

معاون توسعه مدیریت و منابع وزیر تعاون، کار و رفاع اجتماعی، عدالت را یکی دیگر از رویکردهای مهم دولت دانست و اضافه کرد: انقلاب اسلامی با آرمان عدالت شکل گرفت و شهدا در این راه جانفشانی کردند لذا باید از شهدا الگو بگیریم و زمینه برقراری عدالت را فراهم کنیم.

حسینی، از مسئولان خواست مردم داری و خدمت به مردم را اولویت خود قرار دهند و خاطرنشان کرد: مردم سرمایه نظام هستند و باید امید و اعتماد را در مردم تقویت کنیم؛ نه اینکه مردم را ناامید و با اعتماد آنان بازی کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیران باید مردمی باشند/ امید مردم را تقویت کنیم

مدیران باید مردمی باشند/ امید مردم را تقویت کنیم