مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 دی 1400 ساعت 23:052022-01-19سياسي

حضور 2 نماینده گیلان در هیئت تحقیق وتفحص ارز 4200 تومانی


با ابلاغ از سوی قالیباف، رییس مجلس شورای اسلامی، دو نماینده گیلانی مجلس، عضو هیئت تحقیق و تفحص از عملکرد دولت در خصوص ارز 4200 تومانی، منابع و مصارف آن منصوب شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، محمدباقر قالیباف-رییس مجلس شورای اسلامی با صدور ابلاغی دو تن از نمایندگان گیلان در مجلس شورای اسلامی را به عنوان اعضای هیئت تحقیق و تفحص از عملکرد دولت در خصوص ارز 4200 تومانی منابع و مصارف آن منصوب کرد.

  جبار کوچکی نژاد ارم ساداتی و مهرداد گودرزوند چگینی دو تن از نمایندگان گیلان در مجلس شورای اسلامی هستند که در ترکیب 11 نفره هیئت تحقیق و تفحص از عملکرد دولت در ارز 4200 تومانی منابع آن توسط رییس مجلس شورای اسلامی منصوب شدند.

  این نمایندگان در اجرای مصوبه مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی 11 آبان امسال تعیین شده اند.

  رییس مجلس شورای اسلامی در این ابلاغ از دستگاه های ذیربط بر اساس مفاد ماده 215 آیین نامه داخلی مجلس شورای اسلامی خواسته است تا همکاری لازم را با این نمایندگان به عمل آورند و امکانات و تسهیلات و همچنین مدارک و مستندات و اطلاعات مورد نیاز را در اختیار آن ها قرار دهند.

  محسن زنگنه، محمدرضا دشتی، مجتبی رضاخواه، محمدمهدی مفتح، زهره الهیان، سید شمس الدین حسینی، ولی الله فرزانه، الیاس نادران و غلامحسین رضوانی از دیگر نمایندگان عض


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور 2 نماینده گیلان در هیئت تحقیق وتفحص ارز 4200 تومانی

حضور 2 نماینده گیلان در هیئت تحقیق وتفحص ارز 4200 تومانی