مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 دی 1400 ساعت 23:052022-01-19اجتماعي

کولاک برف سه محور مواصلاتی مهاباد را مسدود کرد


رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای مهاباد گفت: سه محور مواصلاتی شهرستان به علت کولاک برف مسدود شده و رانندگان از ورود به جاده تا عادی شدن شرایط آب و هوایی خودداری کنند.

- ، محسن خادمی در این زمینه اظهار کرد: هم اکنون محور مهاباد به بوکان، مهاباد به سردشت و همچنین محور مهاباد به پیرانشهر از طرف مسیر پسوه به علت کولاک و عدم دید کافی مسدود شده و تردد در آنها امکان پذیر نیست.

وی با تاکید کرد بر اینکه رانندگان از سفرهای غیر ضروری تا مساعد شدن شرایط امتناع کنند، ادامه داد: در صورت ضروری رانندگان ضمن رعایت نکات امینی از مسیرهای جایگزین (مهاباد - میاندوآب - بوکان) و (مهاباد - نقده - پیرانشهر) استفاده کنند.

رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای مهاباد اظهار داشت: هم اکنون تردد در سایر محورها شامل محور مهاباد به ارومیه و مهاباد به میاندوآب تنها با استفاده از زنجیرچرخ امکان پذیر است.

خادمی بیان کرد: هم اکنون تمام امکانات و ماشین آلات راهداری برای برف روبی و نمک پاشی و همچنین ارائه خدمات به خودروهای گرفتار شده در برف و کولاک آماده باش هستند.

وی از رانندگانی که قصد تردد در مسیرهای منطقه را دارند، خواست که قبل از سفر در این فصل از وضعیت راه ها از طریق تماس با شماره تلفن های 42224500، 422223600 و 2-42224501 آگاهی پیدا کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کولاک برف سه محور مواصلاتی مهاباد را مسدود کرد

کولاک برف سه محور مواصلاتی مهاباد را مسدود کرد