مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 دی 1400 ساعت 23:052022-01-19اجتماعي

بازگشایی 1000 راه ارتباطی روستایی در کردستان/1800 مسافر اسکان اضطراری شدند


مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان کردستان گفت: تاکنون راه ارتباطی هزار روستای گرفتار در برف استان بازگشایی شده اما راه 141 روستا همچنان مسدود است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، محمدراشد مدرس گرجی شامگاه امروز در جلسه ستاد بحران استان کردستان که در سالن شهدای گمنام استانداری برگزار شد، اظهار کرد: 600 نفر از پرسنل راهداری استان با استفاده از 400 دستگاه ماشین آلات راهداری و بخش خصوصی در 48 ساعت گذشته در راستای پاکسازی جاده های استان تلاش کرده اند.

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان کردستان اضافه کرد: از ساعت پنج بعداز ظهر امروز عبور کشنده ها در جاده های استان ممنوع شده است.

وی با اشاره به پیش بینی هواشناشی و ادامه بارش ها از فردا، تاکید کرد: تمام نیروهای راهداری امشب و فرداشب در تمام محورهای استان مستقر خواهند شد.

مدرس گرجی بازگشایی راه های روستایی، راه های شریانی اصلی و فرعی را اولویت راهداری استان کردستان اعلام کرد و گفت: به کمک عوامل راهداری و در کمتر از 72 ساعت راه ارتباطی هزار روستای استان بازگشایی شده است.

بازگشایی راه های روستایی، راه های شریانی اصلی و فرعی را اولویت راهداری استان کردستان اعلام کرد و گفت: به کمک عوامل راهداری و در کمتر از 72 ساعت راه ارتباطی هزار روستای استان بازگشایی شده است افزود: تاکنون


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازگشایی 1000 راه ارتباطی روستایی در کردستان/1800 مسافر اسکان اضطراری شدند

بازگشایی 1000 راه ارتباطی روستایی در کردستان/1800 مسافر اسکان اضطراری شدند