مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 دی 1400 ساعت 23:002022-01-19سياسي

برگزاری کنفرانس نظم منطقه ای در خاورمیانه


اولین کنفرانس دوسالانه بین المللی نظم منطقه ای و ساختار اجتماعی در خاورمیانه: از نظریه تا عمل در روزهای 21 و 22 اردیبهشت 1401 از سوی انجمن علوم سیاسی ایران برگزار می شود.

- اولین کنفرانس دوسالانه بین المللی نظم منطقه ای و ساختار اجتماعی در خاورمیانه: از نظریه تا عمل در روزهای 21 و 22 اردیبهشت 1401 از سوی انجمن علوم سیاسی ایران برگزار می شود.

مسعود موسوی شفایی عضو هیات مدیره انجمن علوم سیاسی ایران در گفت وگو با ایسنا با اشاره به اهداف و ضرورت های برگزاری این کنفرانس، اظهار کرد: بانی اصلی این کنفرانس دوسالانه بین المللی کمیته روابط بین الملل انجمن علوم سیاسی ایران است که ایده آن را دکتر مهدی زیبایی مطرح کردند و با موافقت انجمن علوم سیاسی، مقدمات برگزاری آن و اخذ مجوز از وزارت علوم انجام شده است.

سه دانشگاه کشور هم به عنوان حامیان اصلی این کنفرانس محسوب می شوند که شامل دانشگاه های تربیت مدرس، علامه طباطبایی و خوارزمی است.

البته انجمن های علمی دیگری از جمله خانه اندیشمندان علوم انسانی، انجمن ژئوپلتیک ایران، انجمن مطالعات صلح ایران هم در این کنفرانس همکاری دارند.

دبیر علمی این کنفرانس افزود: ما در آستانه برگزاری پیش همایش های این کنفرانس هستیم که در پنج محور اصلی کنفرانس انجام خواهند شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری کنفرانس نظم منطقه ای در خاورمیانه

برگزاری کنفرانس نظم منطقه ای در خاورمیانه