مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 دی 1400 ساعت 22:252022-01-19اجتماعي

آماده باش 32 تیم عملیاتی هلال احمر کرمانشاه در هشدار سطح نارنجی


مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه با اشاره به اعلام هشدار سطح نارنجی و احتمال بارش برف و باران در کرمانشاه از آماده باش 32 تیم عملیاتی هلال احمر کرمانشاه خبر داد.

- اظهار کرد: با توجه به هشدار هواشناسی مبنی بر تشدید بارش ها و اعلام هشدار نارنجی برای استان کرمانشاه، 32 تیم عملیاتی هلال احمر برای امدادرسانی در آماده باش کامل هستند.

وی افزود: در بارش های چند روز گذشته 30 تیم عملیاتی جهت امدادرسانی در شهرها و روستاهای گرفتار در برف و کولاک امداد رسانی کرده اند و برای بارش های پیش رو 32 تیم عملیاتی جدید آمادگی کامل دارند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه تصریح کرد: پایگاه های امداد و نجات شهری و بین شهری و سه تیم واکنش سریع در استان در صورت لزوم امدادرسانی به شهرها و روستاها را پوشش می دهند.

معتمدی بیان کرد: 40 دستگاه آمبولانس و خودروهای کمک بر و تجهیزات مرتبط با رفع آبگرفتگی معابر و منازل برای امدادرسانی احتمالی آماده شده اند.

وی تاکید کرد: با توجه به احتمال بارش های شدید و برف و کولاک، شهروندان از هرگونه مسافرت غیر ضروری خودداری کنند و چنانچه ضرورتی برای مسافرت وجود دارد تجهیزات زمستانه اعم از زنجیرچرخ و لباس گرم و خوراک کنسرو شده به همراه داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آماده باش 32 تیم عملیاتی هلال احمر کرمانشاه در هشدار سطح نارنجی

آماده باش 32 تیم عملیاتی هلال احمر کرمانشاه در هشدار سطح نارنجی