مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 دی 1400 ساعت 22:202022-01-19سياسي

شربیانی: ظرفیت های ری در حد کلانشهر است/ تشکیل کارگروه رسانه در شورای شهرستان ری


رییس شورای شهرستان ری با اشاره به تشکیل کارگروه رسانه در شورای شهرستان ری گفت: ظرفیت های شهرستان ری در حد کلانشهر است و مسائل آن را باید با کلانشهرهای کشور مورد ارزیابی قرار دهیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ری، جعفر شربیانی عضو هیأت رییسه شورای اسلامی شهر تهران، ری و تجریش و رییس شورای اسلامی شهرستان ری شامگاه امروز در جمع خبرنگاران، با اشاره به ظرفیت ها و مشکلات موجود در شهرستان ری اظهار کرد: از زمانی که در شورای شهرستان ری حضور دارم با تحلیل وضعیت موجود دریافتیم که از ظرفیت ها و پتانسیل های شورای شهرستان در دوره های گذشته غفلت شده است کما اینکه اقداماتی نیز انجام شده بود.

وی با اشاره به همکاری و همدلی دستگاه ها و مسؤولان ارشد شهرستان با شورای شهرستان ری گفت: شهرستان ری با جغرافیای گسترده دارای ظرفیت های بالای صنعتی، اقتصادی، کشاورزی و منابع انسانی غنی است و در واقع می توانیم به ری مانند یک کلانشهر بنگریم و مسائل آن را با کلانشهرهای کشور مورد ارزیابی قرار دهیم.

عضو هیأت رییسه شورای اسلامی شهر تهران، ری و تجریش با اشاره به اینکه منطقه 20 واقع در بخش مرکزی ری شورای مستقل ندارد، تصریح کرد: شورای شهرستان به عنوان یک نهاد بالادستی و فرادستی شوراهای شهرها و روستاهای شهرستان می تواند مشکلات را احصا و مطالبات مردم از دستگاه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شربیانی: ظرفیت های ری در حد کلانشهر است/ تشکیل کارگروه رسانه در شورای شهرستان ری

شربیانی: ظرفیت های ری در حد کلانشهر است/ تشکیل کارگروه رسانه در شورای شهرستان ری