مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 دی 1400 ساعت 22:002022-01-19سياسي

وقتی قامت فرمانده ارتش در برابر مقام مادر شهید خم می شود


امشب فرمانده قرارگاه محرومیت زدایی و جهادی نیروی زمینی ارتش در منزل شهید شکوری حضور یافت و عاشقانه در برابر مقام شامخ مادر شهید، قامت خم کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از فومن، امشب سرهنگ خلبان ولی رحمانی، فرمانده قرارگاه محرومیت زدایی و جهادی نیروی زمینی ارتش در آستانه فرارسیدن ولادت حضرت زهرا سلام الله علیهما و روز مادر در منزل شهید اسماعیل شکوری، یکی از شهدای فومن حاضر شد و در برابر مادر این شهید گرانقدر عاشقانه و مقتدرانه قامت خم کرد.

جانشین فرماندهی مرکز آموزش هوانیروز شهید وطن پور اصفهان در دیدار با مادر شهید اظهار کرد: مادران شهدا اسوه مقاومت و صبر هستند.

فرمانده قرارگاه محرومیت زدایی ارتش با تبریک روز مادر به همه مادران ایران به ویژه مادران شهدا گفت: خدمت به مردم راه پر فراز و نشیبی است و این راه عزتمند با دعای مادران شهدا تسهیل می شود.

رحمانی با بیان اینکه راه ما همان راهی است که شهدا آن را پیموده اند، افزود: در عرصه خدمت و جهاد از مادران شهدا تمنای دعا داریم تا بتوانیم در راه جهاد و پیمودن راه شهدا، سربلند و عزتمند باشیم.

گفتنی است، سرهنگ رحمانی در دوران کرونا به سبب اقدامات قابل تحسین ارتش در جهت توسعه متوازن خدمات حوزه سلامت به ویژه احداث بیمارستان های سریع الاحداث گام های موثری برداشته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وقتی قامت فرمانده ارتش در برابر مقام مادر شهید خم می شود

وقتی قامت فرمانده ارتش در برابر مقام مادر شهید خم می شود