مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 دی 1400 ساعت 21:502022-01-19سياسي

از اشتغال و آبرسانی به روستاهای مرزی تا توجه به زیرساخت های کشاورزی


معاون اجتماعی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) با بیان اینکه عدم وجود سردخانه یکی از مشکلات خراسان جنوبی است، گفت: بنیاد برکت و هلدینگ کشاورزی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) در حوزه احداث سردخانه در این استان سرمایه گذاری خواهند کرد.

- ایسنا/خراسان جنوبی معاون اجتماعی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) با بیان اینکه عدم وجود سردخانه یکی از مشکلات خراسان جنوبی است، گفت: بنیاد برکت و هلدینگ کشاورزی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) در حوزه احداث سردخانه در این استان سرمایه گذاری خواهند کرد.

علی عسکری، امروز چهارشنبه 29 دی در حاشیه افتتاح ایستگاه تحقیقات شتر در جمع خبرنگاران استان اظهار کرد: خراسان جنوبی مزیت هایی دارد که ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) از چند سال قبل تصمیم گرفت بر روی این مزیت ها سرمایه گذاری کند که یکی از این مزیت ها زنجیره ارزش شتر و دام است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، معاون اجتماعی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) به ایجاد مرکز تحقیقات شتر و گونه های مرتعی در بیرجند اشاره کرد و گفت: در حوزه اشتغال در حوزه پرورش شتر و دام تاکنون بنیاد برکت در استان 250 میلیارد تومان عملکرد داشته است که امیدواریم طرح ها در سال آینده 2 برابر شود و سرمایه گذاری در این زمینه چندبرابر شود تا خراسان جنوبی را به هاب شتر در کشور تبدیل کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از اشتغال و آبرسانی به روستاهای مرزی تا توجه به زیرساخت های کشاورزی

از اشتغال و آبرسانی به روستاهای مرزی تا توجه به زیرساخت های کشاورزی