مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 دی 1400 ساعت 21:452022-01-19اجتماعي

عدم تحقق برنامه جمع آوری 80 درصدی گازهای همراه نفت


مدیرکل حفاظت محیط زیست خوزستان گفت: حدود 5 سال است که برنامه ها برای مهار و کنترل آلایندگی های نفتی وجود دارد و قرار بود در بازه ای 3 ساله، 80 درصد از گازهای همراه نفت جمع آوری شود اما تاکنون، - کمتر از 20 درصد از این گازها جمع آوری شده اند.

محمد جواد اشرفی در آیین عملیات اجرایی طرح 2 هزار هکتاری بیابان زدایی که امروز( 29 دی ماه) در منطقه صنعتی کریت کمپ انجام شد ضمن تبریک روز هوای پاک، اظهار کرد: امروز از لحاظ ارزشی که هوای پاک برای مردم دارد در تقویم جمهوری اسلامی ایران، به عنوان روز هوای پاک نامگذاری شده است.

استان خوزستان به دلایل مختلف در نتیجه فعالیت های انسانی و شرایط محیطی، از لحاظ شاخص های آلودگی هوا رنج قابل توجهی را می برد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: در چند سال گذشته، پدیده گرد و غبار مردم خوزستان را به شدت تحت تاثیر و آزار قرار داد اما به لطف خداوند، بارندگی ها و اقدامات نسبی انجام شده، شرایط از لحاظ گرد و غباری در حد قابل قبول قرار دارد.

مدیرکل حفاظت محیط زیست خوزستان گفت: در استان خوزستان، سیستم های سنجش آلودگی این نکته را به ما یاد آوری می کنند که وضعیت استان خوزستان و شهر اهواز از لحاظ ذرات کوچکتر از 2.

5 میکرون که حاصل فعالیت های انسانی،صنعتی، حمل و نقل و استفاده از سوخت های هیدروکربنیکی است، وضعیت مناسبی ندارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عدم تحقق برنامه جمع آوری 80 درصدی گازهای همراه نفت

عدم تحقق برنامه جمع آوری 80 درصدی گازهای همراه نفت