مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 دی 1400 ساعت 21:302022-01-19سياسي

شورای ششم متفاوت و مضاعف از گذشته خدمت رسانی کند


استاندار یزد با تقدیر از توجه شورا ششم به نقاط قوت و مزیت های یزد و تقویت آنها، اظهار کرد: انتظار ما از شورا، خدمت رسانی متفاوت و مضاعف نسبت به گذشته است.

- مهران فاطمی در نشست شورای شهر یزد که در محل این شورا برگزار شد، از اقدامات و فعالیت های ارزشمند شورای ششم شهر یزد و مجموعه بدنه شهرداری قدردانی کرد.

وی با اشاره به حضور پررنگ شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر یزد در متن مردم، بازدیدهای متعدد و مکرر آن ها ازمناطق مختلف شهر و پروژه های در دست اقدام، ادامه داد: تاکید بر مسئله ی محوری فرهنگ دینی و اسلامی، احیای فرهنگ دارالعباده، برنامه محوری و اهتمام به تکمیل طرح های نیمه تمام، از دیگر نقاط قوت و بسیار ارزشمند این شورا است.

وی با اشاره به تعامل بسیار خوب شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر یزد با بدنه اجرایی استان، اظهار کرد: این موضوع به عنوان یکی دیگر از نقاط قوت فعالیت این دوره از شورا بشمار می آید که قطعا تقویت این تعامل می تواند به پیشبرد اهداف و برنامه های شهر کمک کند.

استاندار ادامه داد: تاکید ویژه بر نقاط قوت و مزیت های شهر یزد به ویژه مسئله گردشگری؛ با رعایت پیوست های فرهنگی، قرارگیری رویکرد علمی و کارشناسی در راس تصمیم گیری ها و انعکاس مطالبات و دغدغه های مردم ارزشمند بوده و شایسته تقدیر و تشکر است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شورای ششم متفاوت و مضاعف از گذشته خدمت رسانی کند

شورای ششم متفاوت و مضاعف از گذشته خدمت رسانی کند