مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 دی 1400 ساعت 21:202022-01-19اجتماعي

آمادگی سپاه برای برف روبی در شهر اردبیل/500 بسیجی آستین بالا زده اند


جانشین سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: سپاه حضرت عباس (ع) آمادگی کامل در ورود به بحران بارش برف اخیر را دارد تا در اردبیل شرایط سخت به وجود آمده به شایستگی مدیریت شود.

- اردبیل- جانشین سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: سپاه حضرت عباس (ع) آمادگی کامل در ورود به بحران بارش برف اخیر را دارد تا در اردبیل شرایط سخت به وجود آمده به شایستگی مدیریت شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، شکرالله عبدی شامگاه چهارشنبه در جلسه ستاد مدیریت بحران استان اردبیل اظهار کرد: تیپ 37 حضرت عباس (ع) به همراه نیروها و ماشین آلات و تجهیزات در کنار ستاد مدیریت بحران استان است تا در برف روبی جاده ها و داخل شهر اردبیل همکاری لازم را انجام دهد.

وی ورود 500 نفر نیروی بسیجی و جهادی را در برف روبی سطح شهر اردبیل همچنین پاکسازی محلات و کوچه ها در شرایط سخت بارش سنگین برف تصریح کرد: ما هیچ محدودیتی در تأمین کریدر، کمپرسی و لودر برای دستگاه های خدمات رسان نداریم چرا که اموال مردم باید در خدمت آنها بوده و هر چه سریع تر معابر سطح شهر اردبیل از برف پاکسازی شود.

جانشین سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل در مورد عدم همکاری برخی از شهروندان با شهرداری در برف روبی معابر و کوچه ها گفت: تلاش بر این است تا با استفاده از ظرفیت رسانه ها اطلاع رسانی به نحوی انجام شود تا از پارک خودروها د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمادگی سپاه برای برف روبی در شهر اردبیل/500 بسیجی آستین بالا زده اند

آمادگی سپاه برای برف روبی در شهر اردبیل/500 بسیجی آستین بالا زده اند