مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 دی 1400 ساعت 21:152022-01-19اجتماعي

85 هزار کیلومتر باند برف روبی شده است


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل گفت: در روزهای اخیر بیش از 85 هزار کیلومتر باند ترددی هموطنان در مسیرها و محورهای مواصلاتی استان اردبیل بازگشایی شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، کلیم الله وثوقی شامگاه چهارشنبه در جلسه ستاد مدیریت بحران اردبیل اظهار کرد: ما از لحاظ حجم بارش مشکلی نداریم و آنچه که ما را در روزهای اخیر آزار داده تشدید وضعیت کولاک در محورهای مختلف است که به محض بازگشایی، مسیرها دوباره با انبوهی از برف و یخبندان روبه رو می شوند.

وی بیشترین حجم کولاک را در گردنه صایین و محور اسالم به گیلان و اردبیل – سرچم اعلام کرد و گفت: به صورت مرتب بازگشایی این محورهای اصلی در حال انجام است اما به دلیل دید پایین و کولاک شدید ما مجبور هستیم به صورت شبانه گردنه های صعب العبور به ویژه صایین و محور خلخال به اسالم را با محدودیت عبور و مرور و یا ممنوعیت آن روبه رو کنیم.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل تصریح کرد: دستگاه ها و نیروی انسانی ما در این روزها خسته شدند و نیاز به بازسازی و بهسازی ماشین آلات داریم و از همین رو در صورت تداوم وضعیت کولاک ما با شرایط سخت خدمت رسانی روبه رو خواهیم شد.

وثوقی گفت: ما از دستگاه های مختلف به ویژه راه و شهرسازی، پیمانکاران بخش خصوصی، بنیاد مسکن و مجموعه سپاه انتظار تأم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

85 هزار کیلومتر باند برف روبی شده است

85 هزار کیلومتر باند برف روبی شده است