مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 دی 1400 ساعت 21:052022-01-19اجتماعي

ضرورت آموزش زیست محیطی برای قشرهای مختلف مردم آبیک


رییس اداره حفاظت از محیط زیست شهرستان آبیک بر ترویج و آموزش زیست محیطی و مشارکت مردم این شهرستان در حفاظت از محیط زیست تاکید کرد.

- ، امید رحمانی در مراسم زنگ هوای پاک مدرسه دخترانه متوسطه دوره اول سماییان یک شهر آبیک اظهار کرد: آبیک به دلیل قرار گرفتن در موقعیت خاص جغرافیایی از جمله قرار گرفتن در حاشیه اتوبان، استقرار واحدهای معدنی، کارخانجات، شهرک های صنعتی، تردد خودروهای عمومی و شخصی موجب شده شرایط خاص و ویژه داشته باشد که وجود واحدهای دامداری، مرغداری و اراضی کشاورزی و آتش زدن اراضی برای کشت دوم و تردد کامیون ها در ایجاد آلودگی هوا تأثیرگذار بوده است .

رییس اداره حفاظت از محیط زیست شهرستان آبیک ادامه داد: برای کاهش و کنترل آلودگی هوا ناشی از فعالیت معادن شمال شهر آبیک و انفجارات بالا و آلودگی شدید، تلاش های زیادی از سوی امام جمعه شهرستان آبیک و سایر مسئولین صورت گرفت و در حال حاضر اوضاع فعالیت آنها رو به بهبود است و توانسته ایم معضل را تا حدودی حل کنیم.

رحمانی اضافه کرد: اخیراً هم پیغمبرکوه آبیک توسط اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان آبیک به عنوان ذخیره گاه اراضی جنگلی مطرح و در مرحله ثبت آگهی قرار گرفته و در آینده اتفاقات بهتری رقم می خورد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت آموزش زیست محیطی برای قشرهای مختلف مردم آبیک

ضرورت آموزش زیست محیطی برای قشرهای مختلف مردم آبیک