مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 دی 1400 ساعت 21:002022-01-19اقتصادي

افزایش 20 درصدی تعرفه عوارض و خدمات شهرداری اردبیل در سال آینده


تعرفه عوارض و خدمات شهرداری اردبیل در سال 1401 با در نظر گرفتن وضعیت معیشتی مردم و رعایت حال اقشار کم درآمد و مناطق محروم 20 درصد افزایش یافت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، جواد انصاری شامگاه امروز در جلسه علنی شورای اسلامی شهر اردبیل اظهار کرد: تمام اعضای شورای اسلامی رعایت حال اقشار مختلف مردم از جمله شهروندان مناطق کم برخوردار و مناطق محروم را در اولویت اصلی تصویب تعرفه شهرداری در سال 1401 قرار دادند و بر این اساس و با رای تمامی اعضای شورای اسلامی شهر اردبیل مقرر شد تا عوارض و خدمات شهرداری اردبیل 20 درصد افزایش یابد.

پروانه ساخت پارکینگ های طبقاتی رایگان خواهد بود وی با اشاره به اینکه تخفیفات ساخت و ساز در سال 1401 در مناطق محروم تا 40 درصد افزایش یافته و با درنظر گرفتن ایام دهه فجر گاها شاهد تخفیف عوارض ساخت تا 70 درصد در مناطق محروم خواهیم بود، ادامه داد: در تعرفه سال آینده طرح های تشویقی در خصوص ساخت پارکینگ های طبقاتی لحاظ شده است و پروانه ساخت پارکینگ های طبقاتی رایگان و 25 درصد نیز تخفیف تجاری به سرمایه گذاران در این حوزه تعلق خواهد گرفت.

وی با اعلام اینکه پروانه ساخت احداث مراکز فرهنگی، ورزشی و مذهبی در تعرفه سال آینده رایگان خواهد بود، افزود: در بحث گردشگری و سرمایه گذاری در این حوزه نیز، طرح های تشویقی متعددی د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 20 درصدی تعرفه عوارض و خدمات شهرداری اردبیل در سال آینده

افزایش 20 درصدی تعرفه عوارض و خدمات شهرداری اردبیل در سال آینده