مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 دی 1400 ساعت 20:552022-01-19سياسي

اصلاح بودجه سال 1400 شهرداری مشهد به تصویب رسید


اصلاح بودجه سال 1400 شهرداری مشهد به تصویب اعضای شورای شهر مشهد رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از پایگاه اطلاع ‎رسانی شورای اسلامی شهر مشهد، موسی الرضا حاجی بگلو سخنگوی شورای اسلامی شهر مشهد در پایان بیست و دومین جلسه علنی شورای شهر مشهد اظهار کرد: اولین دستورکار این نشست، نظریه مشترک برنامه و بودجه و کمیسیون شهرسازی و معماری با موضوع اصلاح و بروزرسانی محدوده و میانگین ارزش روز املاک بلوک های همگن بود که بر این اساس، مبنای محاسبه عوارض، بهای خدمات و سایر وجوه محلی قابل دریافت توسط شهرداری، برای اجرا از ابتدای سال 1401 به تصویب رسید.

وی افزود: یکی از ماموریت های شورای شهر، بررسی و تصویب لایحه اصلاح بودجه شهرداری است؛ برهمین اساس، پس از ساعت ها نشست تخصصی و کارشناسی کمیسیون های مختلف به منظور پایش لایحه اصلاح بودجه سال 1400 شهرداری مشهد که به شورای شهر ارائه شده بود، این لایحه در جلسه علنی امروز مطرح شد.

بررسی این لایحه در این جلسه نیز حدود 4 ساعت زمان برد و سرانجام اصلاح بودجه سال 1400 شهرداری مشهد به تصویب اعضای شورای شهر مشهد رسید.

حاجی بگلو خاطرنشان کرد: براساس صحبت های شهردار و برنامه زمان بندی ارائه شده، لایحه بودجه سال 1401 نیز در جلسه علنی آتی، روز یکشنبه تحویل شورای شهر خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اصلاح بودجه سال 1400 شهرداری مشهد به تصویب رسید

اصلاح بودجه سال 1400 شهرداری مشهد به تصویب رسید