مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 دی 1400 ساعت 20:402022-01-19سياسي

پاکسازی محلات و کوچه های فرعی آغاز شده است


با تلاش شبانه روزی کارگران شهرداری در روزهای اخیر عملیات برف روبی و نمک پاشی در سطح شهر اردبیل و محلات و کوچه های فرعی آغاز شده است.

- ایسنا/اردبیل شهردار اردبیل گفت: با تلاش شبانه روزی کارگران شهرداری در روزهای اخیر عملیات برف روبی و نمک پاشی در سطح شهر اردبیل و محلات و کوچه های فرعی آغاز شده است.

محمود صفری در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: از اولین ساعات صبح عملیات برف روبی و نمک پاشی در مسیرهای مختلف شهر به ویژه مناطق پنجگانه آغاز شده و ما علاوه بر ماشین آلات شهرداری، از ماشین آلات سپاه حضرت عباس (ع) و سایر ارگان ها و نهادهای انقلابی نیز کمک گرفتیم تا زمینه پاکسازی و برف روبی را در سطح شهر اعم از خیابان های اصلی و معابر فرعی انجام دهیم.

وی تصریح کرد: در ابتدا ما کار را با 270 نفر نیرو و 107 دستگاه ماشین آلات شروع کردیم اما 30 دستگاه جدید به تعداد ماشین آلات اضافه شد و عوامل رفتگر شهرداری نیز به بیش از 900 نفر رسید که همچنان به رغم کولاکی بودن هوا در شهر اردبیل برف روبی در جریان است.

شهردار اردبیل گفت: برخی از کارگران شهرداری 36 ساعت است که کار می کنند و در این مدت کمترین استراحت و خواب را داشتند و همچنان سعی می کنند تا در خدمت شهروندان بوده و در برف روبی سطح شهر کمک کار باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پاکسازی محلات و کوچه های فرعی آغاز شده است

پاکسازی محلات و کوچه های فرعی آغاز شده است