مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 دی 1400 ساعت 20:152022-01-19اقتصادي

ضرورت سرمایه گذاری شهرداری در منطقه ویژه اقتصادی رفسنجان


مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی رفسنجان به ضرورت سرمایه گذاری شهرداری در منطقه پرداخت و گفت: این مهم می تواند ضمن ایجاد اشتغال، به ایجاد درآمد پایدار برای شهرداری به ویژه در حوزه معدن و مواد معدنی منجر شود.

- ایسنا/کرمان مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی رفسنجان به ضرورت سرمایه گذاری شهرداری در منطقه پرداخت و گفت: این مهم می تواند ضمن ایجاد اشتغال، به ایجاد درآمد پایدار برای شهرداری به ویژه در حوزه معدن و مواد معدنی منجر شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روح الله بهرامشاهی عصر امروز 28 دی ماه در دیدار رییس و اعضای شورای اسلامی شهر رفسنجان در منطقه ویژه، به هدف گذاری منطقه در دوره جدید مدیریت اشاره کرد و محوریت سرمایه گذاری منطقه را شرکت ملی صنایع مس ایران دانست.

وی اظهار کرد: شرکت کانی مس دو پروژه در منطقه شروع کرده که یکی از آن طرح روکش لاستیک ماشین آلات سنگین است و مجری پروژه مواد شیمیایی شده است و همچنین شرکت اولنگ قرار است تعمیر ماشین آلات سنگین را در منطقه راه اندازی کند که اگر این اتفاق افتاد، مقدمه ای برای مونتاژ ماشین های معدنی خواهد بود و کم کم در کنار آن قطعه سازی راه اندازی شده و این صنعت رونق می گیرد.

بهرامشاهی حضور هولدینگ های حاکمیتی ازجمله صندوق بازنشستگی، فولاد، سازمان اقتصادی کوثر، بنیاد برکت، بنیاد مستضعفان و مجموعه هایی ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت سرمایه گذاری شهرداری در منطقه ویژه اقتصادی رفسنجان

ضرورت سرمایه گذاری شهرداری در منطقه ویژه اقتصادی رفسنجان