مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 دی 1400 ساعت 20:102022-01-19سياسي

مجمع امور صنفی برای ساماندهی مشاغل مزاحم همدان همکاری کند


رییس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر همدان گفت: ساماندهی مشاغل مزاحم، نیازمند هماهنگی و همکاری مجمع امور صنفی با مدیریت شهری است.

- ایسنا/همدان رییس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر همدان گفت: ساماندهی مشاغل مزاحم، نیازمند هماهنگی و همکاری مجمع امور صنفی با مدیریت شهری است.

علی اکبر نظری در جلسه کمیسیون خدمات شهری، زیست محیطی و بهداشت شورای شهر که با حضور اعضای کمیسیون بند 20 ماده 55 شهرداری برگزار شد، افزود: باید زیرساخت های لازم برای ساماندهی مشاغل مزاحم ایجاد شود.

به گفته وی شهرداری ها بسیاری از اوقات برای کسب درآمد طبیعتاً گاهی یکسری مجوزهای صادر می کنند که به نوعی خلاف کمیسیون بند 20 است که اگر در این زمینه هماهنگی وجود داشته باشد این مشکلات پیش نمی آید.

نظری اظهار داشت: در راستای رفع بسیاری از مشکلات مشاغل مزاحم، ضروری است هماهنگی های لازم بین مجمع امور صنفی و مدیریت شهری صورت پذیرد.

وی با بیان اینکه مشاغل مزاحم در جای جای شهر دیده می شود و این مخل آرامش مردم است، یادآور شد: در صدور مجوز کسب، چنانچه مجمع امور صنفی و شهرداری با هم هماهنگ باشند بسیاری از مشکلاتی که اکنون وجود دارد و به کمیسیون بند 20 ارسال می شود قطعاً کاهش خواهد یافت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجمع امور صنفی برای ساماندهی مشاغل مزاحم همدان همکاری کند

مجمع امور صنفی برای ساماندهی مشاغل مزاحم همدان همکاری کند