مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 دی 1400 ساعت 20:052022-01-19سياسي

عضو کمیسیون امنیت ملی: منافع برخی جریان های سیاسی در گرو روسیه هراسی است


عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: خطی در کشور و رسانه های منتسب به برخی جریان ها راه افتاده که تلاش می کند روسیه هراسی را در کشور باب کند چرا که این جریان ها علاقه ندارند ایران با کشورهای مهم دنیا تعامل داشته باشد.

- زهره الهیان در گفت و گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس با اشاره به سفر رییس جمهور به روسیه با بیان اینکه توسعه روابط با چین و روسیه منجر به رشد ایران خواهد شد، گفت: برخی این موضوع را برای منافع خود نگران کننده می دانند و به این دلیل بر روسیه هراسی دامن می زنند.

وی افزود: این جریان ها و رسانه ها می دانند نزدیکی ایران - روسیه و چین به یکدیگر منجر به خنثی سازی تحریم ها، انعقاد پیمان های دوجانبه، انتقال تکنولوژی و توسعه زیرساخت ها می شود.

این خط رسانه ای که در آن دمیده می شود به شکل هدفمند و هوشمند تلاش دارد افکار عمومی را نسبت به روسیه و چین بدبین و نگران کند.

وی با بیان اینکه رویکرد سیاست خارجی دولت سیزدهم تعامل با همسایگان است، اظهار داشت: این رسانه ها و خط فکری دنبال آن هستند که تاریخ روابط ایران در دوران قاجار با روسیه را برجسته کنند در حالی که روسیه امروز با روسیه دوره قاجار تفاوت اساسی دارد.

نشانه این تفاوت آن است که پوتین اولین رییس جمهوری بود که انتخاب رییسی را به ریاست جمهوری تبریک گفت و نشستی نیز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عضو کمیسیون امنیت ملی: منافع برخی جریان های سیاسی در گرو روسیه هراسی است

عضو کمیسیون امنیت ملی: منافع برخی جریان های سیاسی در گرو روسیه هراسی است