مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 دی 1400 ساعت 20:052022-01-19پزشكي

زباله های عفونی چالش مدیریت شهری همدان


نایب رییس شورای اسلامی شهر همدان گفت: جمع آوری زباله های عفونی چالشی برای کلان شهر همدان شده چراکه زباله های عفونی بسیار خطرناک بوده و سلامت زباله گردها و پاکبانان را تهدید می کند.

- سعید نظری در جلسه کمیسیون خدمات شهری، زیست محیطی و بهداشت شورای شهر ضمن ارائه گزارشی از عملکرد فعالیت کمیسیون بند 20 ماده 55 شهرداری همدان اضافه کرد: کمیسیون بند 20 وظیفه جلوگیری از ایجاد و تأسیس تمامی اماکنی که به نحوی موجب بروز مزاحمت های، شغلی، بهداشتی، زیست محیطی، سد معبر برای ساکنان شهر را دارند می‏ شود و شهرداری ها را مکلف کرده از تاسیس کارگاه ها، گاراژهای عمومی، تعمیرگاه ها، مراکز دامداری و به طور کلی تمامی مشاغلی که به نحوی برای ساکنان شهر ایجاد مزاحمت می کنند، جلوگیری کند.

وی تاکید کرد: ضروری است شهرداری و شورای شهر از این اختیار قانونی استفاده کنند و در مورد مشاغل مزاحم کار ساماندهی را به جایی برسانند که از تاسیس اماکن مزاحم و غیربهداشتی جلوگیری شود.

وی اضافه کرد: اعضای کمیسیون بند 20 ماده 55 قانون شهرداری ها توسط شورای شهر انتخاب می شوند و از ویژگی های بارز آن این است که آراء صاده قطعی است و تجدید نظر نداشته و صرفا دیوان عدالت می تواند رای به اصلاح احکام بدهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زباله های عفونی چالش مدیریت شهری همدان

زباله های عفونی چالش مدیریت شهری همدان