مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 دی 1400 ساعت 20:052022-01-19اقتصادي

پرداخت وام و تسهیلات بلاعوض ساخت مسکن به سیل زدگان کشور


رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی از پرداخت 200 میلیون وام و 70 میلیون اعتبار بلاعوض ساخت مسکن و همچنین پرداخت 30 میلیون وام و 40 میلیون اعتبار بلاعوض تعمیر مسکن به سیل زدگان خبر داد.

- ، اکبر نیکزاد شامگاه چهارشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه بنیاد مسکن انقلاب اسلامی همزمان با سیل به فوریت بحث آماربرداری خسارات حوزه مسکن را انجام و به دولت منعکس کرد، اظهار داشت: ‬دولت تشکیل جلسه داد و پیشنهادهایی که از طریق بنیاد مسکن به ستاد حوادث کشور منعکس شده بود در این جلسه مصوب شد.

وی با بیان اینکه برای ساخت واحدهای مسکونی در مناطق سیل زده ‬ 200 میلیون وام، 30 میلیون اعتبار بلاعوض ساخت، 20 میلیون اعتبار بلاعوض معیشتی و 20 میلیون اعتبار بلاعوض اسکان موقت پرداخت می شود، تصریح کرد: در مجموع در حوزه واحدهای تخریبی و ساخت آنها، 200 میلیون وام و 70 میلیون اعتبار بلاعوض پرداخت می شود.

رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی افزود: در حوزه تعمیرات مسکن نیز 30 میلیون وام، 20 میلیون اعتبار بلاعوض تعمیر و 20 میلیون اعتبار بلاعوض معیشتی یعنی جمعاً 30 میلیون تومان وام و 40 میلیون تومان اعتبار بلاعوض در نظر گرفته شده است.

نیکزاد با اشاره به اینکه دولت مصوبه را داده و پرداخت تسهیلات با یک فاصله زمانی تأمین می شود، یادآور شد: اما بنیاد مسکن هیچ موقع آسیب دیدگان را م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت وام و تسهیلات بلاعوض ساخت مسکن به سیل زدگان کشور

پرداخت وام و تسهیلات بلاعوض ساخت مسکن به سیل زدگان کشور