مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 دی 1400 ساعت 20:052022-01-19ورزشي

گلایه شاهینی ها از بی توجهی مسئولین استان/ کسی صدای فریادمان را نمی شنود


سرپرست تیم شاهین کرمانشاه پس از باخت شش بر یک تیمش برابر تیم شهرداری ساوه در هفته پنجم رقابت های لیگ دسته اول فوتسال گفت: در شرایطی که حتی امکانات زیرساختی مناسبی برای تمرین نداریم، - ایسنا/کرمانشاه سرپرست تیم شاهین کرمانشاه پس از باخت شش بر یک تیمش برابر تیم شهرداری ساوه در هفته پنجم رقابت های لیگ دسته اول فوتسال گفت: در شرایطی که حتی امکانات زیرساختی مناسبی برای تمرین نداریم، چطور می توان انتظار داشت که عملکردمان در لیگ رضایت بخش باشد.

سید احسان احسانی در گفت و گو با ایسنا، در تشریح عملکرد بازیکنانش برابر حریف ساوه ای، اظهارکرد: برای این دیدار دو نفر از بازیکنان اصلی تیم را به علت مصدومیت در اختیار نداشتیم و دیگر بازیکنان هم دقت لازم را نداشتند.

وی ادامه داد: از شش گلی که از تیم حریف خوردیم، چهار گل از روی اشتباهات بازیکنان خودی بود و دو گل دیگر را هم حریف با استفاده از حرکات غافلگیرانه وارد دروازه ما کرد.

سرپرست تیم شاهین کرمانشاه با تحسین عملکرد دروازه بان تیم حریف در این دیدار، عنوان کرد: شوت هایی که بازیکنان ما به سمت دروازه حریف می زدند، توسط دروازه بان دفع می شد و می توان گفت که دروازه بان این تیم بهترین بازیکن زمین بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گلایه شاهینی ها از بی توجهی مسئولین استان/ کسی صدای فریادمان را نمی شنود

گلایه شاهینی ها از بی توجهی مسئولین استان/ کسی صدای فریادمان را نمی شنود