مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 دی 1400 ساعت 20:002022-01-19سياسي

80 درصد بیمارستان های استان قزوین ایمن نیستند


نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی گفت: 80 درصد بیمارستان های استان قزوین نیز به دلیل فرسودگی و ناایمن بودن در شرایط خطرناک هستند.

- فاطمه محمدبیگی بعد از ظهر چهارشنبه در شورای گفت وگوی بخش دولت و خصوصی که در استانداری قزوین برگزار شد اظهار کرد: قزوین از جمله استان هایی است که صنایع مرتبط با حوزه نفت، میعانات گاری و سلامت را در خود جای داده است.

وی افزود: تأمین ایمنی و ساختارهای پدافند غیرعامل برای این شرکت ها از بروز خطرهای بزرگ جلوگیری خواهد کرد و نباید اجازه بدهیم با جدی نگرفتن مسائل ایمنی استان قزوین ضربات جبران ناپذیری ببیند.

نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: با توجه به بروز سوانح کارگری و صنعتی در استان قزوین به دلیل وجود واحدهای تولیدی بسیار باید به فکر راه اندازی رشته ها و دانشکده های مرتبط با این حوزه در دانشگاه امام و علوم پزشکی باشیم.

وی با بیان اینکه نیاز است تا شورای امنیت ملی به نیاز استان به این مسائل آگاه شود بیان کرد: 80 درصد بیمارستان های استان قزوین نیز به دلیل فرسودگی و ناایمن بودن در شرایط خطرناک هستند و باید قبل از بروز حوادث تلخ فکر جدی برای آنها بکنیم.

این نماینده مجلس در پایان یادآور شد: ضعف اصلی در این حوزه مربوط به عدم اجرای قانون است و خلأ قانونی نداریم و نیاز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

80 درصد بیمارستان های استان قزوین ایمن نیستند

80 درصد بیمارستان های استان قزوین ایمن نیستند