مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 دی 1400 ساعت 19:502022-01-19پزشكي

حادثه آسانسور جان بیمار دیالیزی در بیمارستان دامغان را گرفت


یک بیمار که برای انجام دیالیز به بیمارستان رضایی دامغان مراجعه کرده بود به دلیل حادثه آسانسور دچار سانحه شدید شد و جان باخت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازبا مسئولان برای دریافت اطلاعات بیشتر از این حادثه مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی سمنان گفت: در پی وقوع این حادثه و با دستور سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی سمنان بلافاصله تیم نظارتی این دانشگاه برای بررسی و پیگیری شرایط بیمار و ابعاد مختلف این حادثه به همراه تیم امداد هوایی دانشگاه به شهرستان دامغان اعزام شد.

محمود یحیایی اضافه کرد: در این گروه ویژه نظارتی که معاونین درمان، توسعه مدیریت، منابع و برنامه ریزی و مدیر اجرایی حوزه ریاست دانشگاه علوم پزشکی سمنان حضور داشتند ضمن حضور بر بالین بیمار، وضعیت او مورد تحلیل و بررسی دقیق قرار گرفت متأسفانه علی رغم تلاش فراوان دو ساعته تیم متخصص درمانی بیمارستان ولایت دامغان و انجام اقدامات درمانی توسط جراح مغز و اعصاب، متخصص قلب، جراح عمومی و سایر اعضای کادر درمان اقدامات نتیجه بخش نبود و فرد حادثه دیده جان باخت.

یحیایی بیان کرد: دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی سمنان با اظهار تأسف از وقوع این حادثه دردناک و ضمن تسلیت به خانواده این مرحوم، برای وی آرزوی مغفرت و علو درجات و برای بازماندگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حادثه آسانسور جان بیمار دیالیزی در بیمارستان دامغان را گرفت

حادثه آسانسور جان بیمار دیالیزی در بیمارستان دامغان را گرفت