مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 دی 1400 ساعت 19:452022-01-19اقتصادي

پایگاه های خدمات اورژانس هوایی در مازندران افزایش یاید


رییس مجمع نمایندگان مازندران، افزایش پایگاه های هوایی فوریت های پزشکی واورژانس 115 با توجه به شرایط خاص جاده ای و ورود میلیونی مسافر به استان را ضروری دانست.

- رضا حاجی پور در حاشیه ورود بالگرد اورژانس 115 مازندران پس از دوری هشت ماهه به تنها پایگاه هوایی شمال کشور در شهرستان آمل به خبرنگار مهر گفت: مازندران با توجه به شرایط جغرافیایی و اقلیمی، قله دماوند و محورهای مواصلاتی و ورود سالانه بیش از 20 میلیون مسافر و گردشگر، ضرورت ارائه خدمات سریع تر توسط بالگرد هوایی اورژانس امری اجتناب ناپذیر و ضرورتی مهم است.

وی با اشاره به اینکه پایگاه هوایی اورژانس 115 آمل به عنوان نخستین پایگاه اورژانس هوایی کشور در سال 89 راه اندازی و برای همیشه این پایگاه در این شهرستان ماندنی خواهد بود، تصریح کرد: بالگرد پایگاه هوایی اورژانس آمل تاکنون در جاده هراز و برخی حوادث پیش بینی نشده دیگر وانتقال بیماران بدحال به مراکز درمانی برون شهری و بیرون از استان در این مدت بسیار موفق عمل کرده است.

نماینده مردم شهرستان آمل با اشاره به اینکه وجود نقص فنی برای بالگرد پایگاه هوایی اورژانس آمل و ضرورت بازدید فنی دوره ای آن متأسفانه همراه با سانحه و روند جایگزین شدن آن طولانی شد، افزود: تأخیر این جایگزینی همزمان با تغییر دولت و کابینه همراه شد که خوشبختانه ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایگاه های خدمات اورژانس هوایی در مازندران افزایش یاید

پایگاه های خدمات اورژانس هوایی در مازندران افزایش یاید