مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 دی 1400 ساعت 19:402022-01-19ورزشي

پیروزی حساس صنایع هرمزگان در لیگ برتر بسکتبال


تیم بسکتبال صنایع هرمزگان با درخشش یزدان پناه، پیروزی حساسی را مقابل سپاهان اصفهان کسب کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در ادامه رقابت های مرحله دوم لیگ برتر بسکتبال مردان ایران، امروز (دوشنبه) 27 دی 1400، تیم های صنایع هرمزگان و فولاد مبارکه سپاهان به مصاف یکدیگر رفتند که در پایان، تیم صنایع موفق شد برد حساس و سختی را برابر سپاهان اصفهان کسب کند.

در کوارتر نخست بازی دو تیم روند پایا پایی با یکدیگر داشتند تا اینکه شاگردان رضا هنگام پور با نتیجه 13-17 به برتری رسیدند.

با شروع کوارتر دوم اما اصفهانی ها عملکرد دفاعی بهتری داشته و 27-21 به برتری رسیدند تا در مجموع 40 - 38 برنده نیمه نخست بازی شوند.

با شروع نیمه دوم هم این تیم اصفهانی بود که با درخشش عماد سلمانی نبض بازی را در اختیار گرفت تا 26-20 برنده کوارتر سوم شود، اما در ادامه این تیم صنایع بود که 11 - 21 برنده کوارتر چهارم شد تا در مجموع، با سه امتیاز اختلاف 77 - 80 برنده بازی شود.

محمد یزدان پناه فوروارد تیم صنایع هرمزگان با کسب 15 امتیاز، 13 ریباند و 3 پاس گل، ضمن ثبت دبل دبل با تاثیر گذاری 25 بهترین بازیکن زمین شد.

پیش از این مسابقه، در دیگر بازی گروه F تیم ذوب آهن اصفهان موفق شد در یک بازی نزدیک با نتیجه 83 - 75 پالایش نفت آبادان را شکست دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیروزی حساس صنایع هرمزگان در لیگ برتر بسکتبال

پیروزی حساس صنایع هرمزگان در لیگ برتر بسکتبال