مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 دی 1400 ساعت 19:302022-01-19ورزشي

رفع موانع کار خیرین یک باید است


استاندار فارس استانداری در راستای رفع تمام موانع در مسیر کار خیرین در کنار آنها خواهد بود و دستورات لازم برای رفع موانع را خواهد داد.

- محمدهادی ایمانیه چهارشنبه 29 دی در حاشیه بازدید از مجتمع ورزشی خیرساز ماهان شیراز، ساخت این مجتمع در یکی از نیازمندترین مناطق این کلانشهر را نشانه دقت و تصمیم درست خیر و مجمع خیرین شهرساز و فرهنگ ساز عنوان کرد.

او ساخت این مجتمع توسط یک خیر نیکوکار را نشانه وجود پتانسیل های لازم در شهر دانست و افزود: با توجه به نیاز مناطق 11 گانه شیراز به چنین اماکن ورزشی و فرهنگی و وجود خیرین نیکوکار و دلسوزی مانند حاج حسین جوکار به زودی جلسه ای با شهردار، شورای شهر، مدیرکل ورزش و جوانان استان و با حضور خیرین برگزار خواهیم کرد تا پس از بررسی های لازم، بتوانیم در 11 منطقه شهر شیراز ورزشگاهی با امکانات مکفی برای آقایان و بانوان داشته باشیم.

استاندار فارس ادامه داد: امیدواریم شهرداری بتواند زمین لازم را در اختیار خیرین بگذارد و با نظارت و هماهنگی ورزش و جوانان شاهد اجرایی شدن آن باشیم.

ایمانیه در رابطه با خدمات فرهنگی ارائه شده توسط مجمع خیرین شهرساز و فرهنگ ساز نیز به این نکته اشاره کرد که ساخت چنین اماکن ورزشی و فرهنگی در کنار ساخت مراکز ترک اعتیاد که توسط مجمع خیرین انجام گرفته است، نشانه توجه مجمع در م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رفع موانع کار خیرین یک باید است

رفع موانع کار خیرین یک باید است