مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 دی 1400 ساعت 19:252022-01-19سياسي

فضای مجازی نیازمند حکمرانی است


عضو کمیسون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه حکمرانی باید در فضای مجازی صورت بگیرد، گفت: یکی از اقدامات شورای فرهنگ عمومی در سراسر کشور، - مطالبه این موضوع مهم باشد که البته شورای فرهنگ عمومی استان می تواند این موضوع را به عنوان یکی از مطالبات بزرگ مطرح کند.

احمد راستینه 29 دی ماه در نشست شورای فرهنگ عمومی با اشاره به طرح صیانت از حقوق کاربران در فضای مجازی، اظهار کرد: امر تبلیغ صحیح بسیار مهم است، به طوری که در فضای مجازی حکمرانی به دست جریان هایی بوده که به دنبال تضعیف سبک زندگی هستند، در واقع فرقه ها، داده های خود را براساس یک سبک زندگی تبلیغ می کنند.

وی با تاکید بر اینکه حکمرانی باید در فضای مجازی صورت بگیرد، افزود: یکی از اقدامات شورای فرهنگ عمومی در سراسر کشور، مطالبه این موضوع مهم باشد که البته شورای فرهنگ عمومی استان می تواند این موضوع را به عنوان یکی از مطالبات بزرگ مطرح کند، باید تاکید کرد که طرح صیانت از کاربران در فضای مجازی در مجلس شورای اسلامی بیان شده، اما به دلیل هجمه های بالا، زمین گیر شده است.

راستینه با ابراز تاسف از گسترش بی حیایی و بی عفتی در کشور، ادامه داد: رواج نگهداری از سگ در منازل یکی از مصادیق این موضوع است، معرفی مفاخر شهر به جوانان بسیار امر قابل ستایش است، اما باور آن برای جوان امروز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فضای مجازی نیازمند حکمرانی است

فضای مجازی نیازمند حکمرانی است