مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 دی 1400 ساعت 19:152022-01-19اجتماعي

بارش برف اخیر برخی نواقص اردبیل را مشخص کرد/ از پارک خودرو ها در معابر خودداری شود


دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل گفت : در طی چند روز اخیر که شاهد بارش رحمت الهی بودیم، در واقع به نوعی یک رزمایش همه جانبه در اردبیل برگزار و نواقص و معایب استان مشخص شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، سیدعبدالله طباطبایی عصر امروز در جلسه فوق العاده ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان اردبیل اظهار کرد: بارش برف روزهای اخیر از قبل پیش بینی شده و اطلاع رسانی شده بود ولی متاسفانه شاهد بودیم که برخی از دستگاه های اجرایی غافل گیر شدند.

وی افزود: اردبیل با برف و سرما شناخته می شود و دستگاه های اجرایی در کل فصول سال باید برای برف و کولاک آماده باش باشند و این آمادگی در ماه های اخیر و آینده باید به حداکثر خود برسد.

دادستان اردبیل تصریح کرد: در روزهای اخیر به واسطه بارش رحمت الهی، یک رزمایش همه جانبه در سطح استان اردبیل برگزار و برخی نواقص و معایب مشخص شد که باید در اسرع وقت نسبت به رفع این نواقص اقدام شود.

از پارک خودرو ها در معابر خودداری شود سیدکمال الدین میرجعفریان، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل نیز در این نشست اظهار کرد: باتوجه به پیش بینی های لازم، در روزهای اخیر کلیه دستگاه ها در حالت آماده باش قرار داشتند و این آماده باش با ورود سامانه جدید ادامه خواهد داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بارش برف اخیر برخی نواقص اردبیل را مشخص کرد/ از پارک خودرو ها در معابر خودداری شود

بارش برف اخیر برخی نواقص اردبیل را مشخص کرد/ از پارک خودرو ها در معابر خودداری شود