مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 دی 1400 ساعت 19:002022-01-19بين الملل

طالبان به آمریکا: آماده مذاکره روی تمام مسایل هستیم فقط دارایی های ما را آزاد کنید


سرپرست وزارت امور خارجه طالبان در نشست اقتصادی این گروه گفت: ما از آمریکا می خواهیم که پول های بلوکه شده افغانستان را آزاد کند و ما برای بحث روی تمام مسایل آماده هستیم.

- سرپرست وزارت امور خارجه طالبان در نشست اقتصادی این گروه گفت: "ما از آمریکا می خواهیم که پول های بلوکه شده افغانستان را آزاد کند و ما برای بحث روی تمام مسایل آماده هستیم.

" به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از اسپوتنیک، نخستین نشست اقتصادی طالبان با حضور نماینده ای از سازمان ملل متحد روز چهارشنبه در ارگ ریاست جمهوری برگزار شد.

امیر خان متقی، سرپرست وزارت امور خارجه طالبان در این نشست از ایالات متحده آمریکا خواست تا دارایی های افغانستان را آزاد کند و طالبان برای مذاکره روی تمام مسایل آماده اند.

سرپرست وزارت خارجه طالبان همچنین گفت که آنان برای ارتباطات منطقه ای و ایجاد روابط اقتصاد محور افغانستان با کشورهای دیگر گام های مهم برداشته اند.

او افزود: از آمریکا می خواهیم که پول های بلوکه شده افغانستان را آزاد کند.

او تأکید کرد که حکومت طالبان با جهان تماس های خوبی برقرار کرده است و آنان در پی تأمین روابط براساس سیاست متوازن با جهان هستند.

از سویی هم، دبورا لاینز، نماینده سازمان ملل متحد در افغانستان در این نشست گفت که مذاکرات این سازمان برای آزادسازی ذخایر ارزی ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طالبان به آمریکا: آماده مذاکره روی تمام مسایل هستیم فقط دارایی های ما را آزاد کنید

طالبان به آمریکا: آماده مذاکره روی تمام مسایل هستیم فقط دارایی های ما را آزاد کنید