مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 دی 1400 ساعت 18:502022-01-19اقتصادي

ناگفته هایی از معضل قاچاق در کشور/فقط 3.8 درصد قاچاق کشور کشف می شود


معاون اسبق ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز ریاست جمهوری با بیان ناگفته هایی از مسئله قاچاق کالا در کشور، گفت: از کل حجم قاچاق کالا در کشور به طور میانگین 3.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، علی سهیلی، معاون اسبق ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز ریاست جمهوری در گفت وگویی اعلام کرد: از کل حجم قاچاق کشور حدود 3.

8 درصد کشف می شود.

قریب به بیست سال از شکل گیری ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز می گذرد، ستادی که قرار بود با تاسیس و راه اندازی آن به عنوان مجموعه ای فرادستگاهی و زیر نظر رییس جمهور با گسترش پدیده مذموم قاچاق به عنوان عاملی مخرب در اقتصاد کشور مبارزه کرده و به سمت محو این پدیده از اقتصاد ایران حرکت کند.

نگاهی به آمارهای منتشر شده از سوی نهادهای رسمی نشان می دهد به رغم گذشت قریب به دو دهه از آغاز به کار این ستاد و با توجه به فرامین ابلاغی رهبر معظم انقلاب چه به سران قوا و چه به روسای دولت ها طی این سال ها، قاچاق نه تنها مهار نشده که هر روز با شکل و روشی جدیدتر رو به گسترش است.

گفتمان پیشرفت در گفت وگویی پنج ساعته با علی سهیلی معاون اسبق ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز ریاست جمهوری، تلاش کرده تا تمام موضوعات، ابهامات، مسائل و ناگفته های پیرامون قاچاق در چند دهه اخیر را مورد پرسش قرار دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ناگفته هایی از معضل قاچاق در کشور/فقط 3.8 درصد قاچاق کشور کشف می شود

ناگفته هایی از معضل قاچاق در کشور/فقط 3.8 درصد قاچاق کشور کشف می شود