مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 دی 1400 ساعت 18:452022-01-19اقتصادي

زمان خرید زنجیر چرخ در وسط بحران نیست


دادستان عمومی و انقلاب مرکز اردبیل با انتقاد شدید از اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گفت: زمان خرید زنجیر چرخ در وسط بحران و زمانی که نیاز به همکاری همه ارگان ها مبرم است، - خبرنگار مهر ، سید عبدالله طباطبایی عصر چهارشنبه در جلسه مدیریت بحران استان اردبیل به شرایط جوی متفاوت در استان اشاره و اظهار کرد: استان اردبیل همواره شاهد بارش برف و یخبندان در طول سال بوده و نباید برخی غفلت ها و بی احتیاطی ها زمینه توجیه مسئولان را در بی برنامگی ها به وجود آورد.

وی افزود: هواشناسی استان وضعیت زرد و نارنجی را در هفته های گذشته اعلام کرده بود و باید مدیران و مسئولان استان با توجه به این هشدارها پیش بینی لازم را برای تأمین تجهیزات و امکانات انجام می دادند که عده ای از این دستگاه های اجرایی مناسب عمل نکردند.

دادستان عمومی و انقلاب اردبیل تصریح کرد: برودت هوا در سطح استان در روزهای آینده بیشتر نمود پیدا می کند و باید از هم اکنون نسبت به عایق کاری کنتور و برداشتن خودرو از معابر که در روزهای اخیر پارک کرده و حتی برف آن پاکسازی نشده اقدام عملی در انتقال به پارکینگ انجام شود.

طباطبایی به شهرداری دستور داد تا در عملیات پاکسازی خیابان ها، معابر و کوچه ها خودروهای پارک شده را به رغم هشدارهای مختلف به پارکینگ منتقل کرده و در این زمینه هیچ مما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زمان خرید زنجیر چرخ در وسط بحران نیست

زمان خرید زنجیر چرخ در وسط بحران نیست