مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 دی 1400 ساعت 18:402022-01-19سياسي

روابط عمومی ها سرمایه بزرگ دستگاه ها هستند


شهردار شهرکرد با بیان اینکه روابط عمومی سرمایه بزرگ هر دستگاهی است، گفت: روابط عمومی ها در حوزه مدیریت شهری نقشی مهم و اساسی دارند که می توانند با ارتباط موثر با شهروندان ضمن جلب مشارکت آن ها باعث افزایش اعتماد و تقویت سرمایه های اجتماعی در شهر شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، محمدتقی جاپلقی عصر امروز اولین جلسه تقویت تعامل و هماهنگی بین مسئولان روابط عمومی های سازمان های تابعه شهرداری شهرکرد با مدیریت ارتباطات و روابط عمومی مرکزی گفت: انتظار می رود مسئولان ذیربط از طریق اطلاع رسانی به موقع در خصوص اقدامات انجام شده و بازدید از شیوه عملکرد روابط عمومی ها تجربیات را در اختیار یکدیگر قرار داده و به صورت هماهنگ عمل کنند.

عملکرد روابط عمومی سبب تقویت سرمایه های اجتماعی در شهر می شود شهردار شهرکرد افزود: روابط عمومی ها در حوزه مدیریت شهری نقشی مهم و اساسی دارند که می توانند با ارتباط موثر با شهروندان ضمن جلب مشارکت آن ها باعث افزایش اعتماد و تقویت سرمایه های اجتماعی در شهر شوند.

وی با اشاره به تاثیر فرهنگ سازی در آگاهی شهروندان در ارتباط با اقدامات شهری، ادامه داد: از آن جا که تبلیغات و فرهنگ سازی زیرساخت کلیه امور شهری هستند، با اطلاع رسانی و آشنا کردن شهروندان می توان موجبات رضایتمندی و مشارکت آن ها را فراهم ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روابط عمومی ها سرمایه بزرگ دستگاه ها هستند

روابط عمومی ها سرمایه بزرگ دستگاه ها هستند