مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 دی 1400 ساعت 18:402022-01-19سياسي

بریده شدن پای دلالان از بهشت زهرا با احداث واحد تشریفات مجتمع عروجیان


با ساماندهی تشریفات عروجیان پای دلالان که در روزهای تعطیل که گاهی خدمات را تا شش برابر قیمت حقیقی ارائه می کردند از این واحد بریده شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، روح الله محسنی مدیر مجتمع عروجیان سازمان بهشت حضرت زهرا(س) با اشاره به ایجاد واحد تشریفات در این مجتمع گفت: این واحد متولی و ناظر عملکرد پیمانکاران تشریفات اعم از میز، صندلی، مداح و.

است و با هدف افزایش رضایتمندی خانواده های داغدار در برگزاری مراسم ایجاد شده است.

 وی توضیح داد: پیش از این همه این تشریفات مربوط به تدفین متوفی، توسط پیمانکاران صورت می گرفت اما اکنون با ایجاد واحد تشریفات، همه پیمانکاران را زیر مجموعه این واحد قرار دادیم که نتیجه نهایی آن رضایتمندی حداکثری خانواده متوفی باشد.

محسنی اضافه کرد: با توجه به انتقاد خانواده های داغدار نسبت به برخی از پیمانکاران، و اعلام وصول این انتقادها توسط مجتمع، تصمیم گرفتیم برای ایجاد نظارت حداکثری و برون رفت از چالش های موجود، واحد تشریفات مجتمع عروجیان را ایجاد کنیم.

معاون مجتمع عروجیان با اشاره به حذف دلالان به واسطه ایجاد این واحد نیز گفت: متاسفانه شاهد بودیم که در روزهای پنجشنبه و جمعه، به دلیل افزایش مراجعات به سازمان بهشت حضرت زهرا(س) برخی پیمانکاران نسبت به ارائه خدمات مطلوب به خانواده های داغدار کوتا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بریده شدن پای دلالان از بهشت زهرا با احداث واحد تشریفات مجتمع عروجیان

بریده شدن پای دلالان از بهشت زهرا با احداث واحد تشریفات مجتمع عروجیان