مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 دی 1400 ساعت 18:302022-01-19بين الملل

لاوروف در دیدار با جنبلاط از نگرانی مسکو درباره لبنان گفت


وزیر خارجه روسیه در دیدار با رییس حزب سوسیال ترقی خواه لبنان از نگرانی مسکو درباره بحران اجتماعی و اقتصادی عمیق به وجود آمده در لبنان گفت.

- وزیر خارجه روسیه در دیدار با رییس حزب سوسیال ترقی خواه لبنان از نگرانی مسکو درباره بحران اجتماعی و اقتصادی عمیق به وجود آمده در لبنان گفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نوشته روزنامه الاخبار چاپ لبنان، سرگیی لاوروف، وزیر امور خارجه روسیه در مسکو میزبان ولید جنبلاط، رییس حزب سوسیال ترقی خواه لبنان بود و دو طرف تحولات اوضاع در لبنان را بررسی کردند.

طبق بیانیه ای که حزب سوسیال ترقی خواه لبنان منتشر کرد، لاوروف در این دیدار با اشاره به موضعگیری ثابت مسکو در حمایت از حاکمیت، استقلال، وحدت و تمامیت ارضی لبنان، بر لزوم حل مسایل حل نشده باقی مانده در دستور کار ملی بر اساس توافق متقابل گروه های سیاسی لبنان و منحصرا طبق قوانین و بدون هرگونه دخالت خارجی تاکید کرد.

وزیر خارجه روسیه درباره شرایط منطقه خاورمیانه نیز بر پایبندی قطعی مسکو به برقراری سازشی فراگیر و پایدار برای درگیری های منطقه ای با راهکارهای سیاسی و دیپلماتیک و در چارچوب قوانین بین المللی تاکید کرد و گفت: به تسهیل بازگشت بیش از یک میلیون پناهجوی سوری به کشورشان توجه ویژه ای داریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لاوروف در دیدار با جنبلاط از نگرانی مسکو درباره لبنان گفت

لاوروف در دیدار با جنبلاط از نگرانی مسکو درباره لبنان گفت