مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 دی 1400 ساعت 18:302022-01-19اقتصادي

تسهیلات سازمان بنادر به بخش خصوصی برای فعال شدن کشتیرانی رو- رو


مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی با اشاره به ضرورت فعال شدن کشتیرانی رو-رو ایران در دریای خزر، گفت: سازمان بنادر تسهیلات ویژه با بهره کم در اختیار سرمایه گذاران بخش خصوصی قرار می دهد.

- به نقل از سازمان بنادر و دریانوردی، علی اکبر صفایی، مدیر عامل سازمان بنادر در نشستی مجازی، به اقدامات این سازمان برای دریافت مجوز خرید شناورهای رو-رو، اشاره و خاطر نشان کرد: سازمان بنادر از محل وجوه اداره شده، تسهیلات ویژه با بهره کم در اختیار سرمایه گذاران بخش خصوصی قرار می دهد.

به گفته وی، یکی از رویکردهای تجاری سازمان بنادر، پیگیری و عملیاتی کردن جریان تجاری استان های غرب چین از طریق بندر آکتائو قزاقستان به بنادر انزلی و امیرآباد است.

صفایی با دعوت از سرمایه گذاران قزاقستان برای حضور در بنادر جنوب و شمال ایران، افزود: برگزاری نشست بین مدیران دریایی و بندری ایران و قزاقستان از راهکارهای افزایش تجارت و مبادله است.

علاقه مندی قزاقستان برای سرمایه گذاری در بنادر ایران همچنین مجید صمدزاده صابر سفیر ایران در کشور قزاقستان، با اشاره به دریاگریزی تاریخی ایران تا سی سال اخیر و تبعات عقب ماندگی کشور ناشی از این نقیصه بزرگ، اظهار داشت: با رویکردهای توسعه دریامحور و تاکید رهبر معظم انقلاب مبنی بر راهبردی بودن اقتصاد دریا در اقتصاد کلان ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تسهیلات سازمان بنادر به بخش خصوصی برای فعال شدن کشتیرانی رو- رو

تسهیلات سازمان بنادر به بخش خصوصی برای فعال شدن کشتیرانی رو- رو